Tamos

Alegeți producător
Filtrați după preț

Transport Gratuit

Tamos livrează mobila GRATUIT in Romania!

Garanție 24 luni

Conform legislatiei in vigoare.

Metode de plata

Ramburs, card bancar sau transfer.

Retur 14 zile

Cost transport retur suportat de client.

TAMOS - Direct din Fabrica

TAMOSMobilier online direct din fabrica!

Mobilier modular ușor de asamblat

Livrare gratuita

La timp si sigur cu flota proprie

DREPT DE RETUR

Potivit legislatiei in vigoare, Consumatorul are dreptul sa notifice în scris TAMOS.RO ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesia fizica a produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la data încheierii Contractului la Distanta. Costurile ce revin consumatorului sunt cheltuielile legate de returnarea produselor. Returul se face de catre consumator la adresa specificata de TAMOS.RO.

Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza TAMOS.RO cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, consumatorul poate alege una dintre urmatoarele variante:

  • a) de a folosi modelul de formular de retragere tip (conform OUG 34/2014 – partea B din Anexa)
  • b) de a face orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract

Clientului care a notificat TAMOS.RO privind intentia de returnare, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat TAMOS.RO decizia sa de retragere din contract.

GARANTIE

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect ambalat in conditii de siguranta a componentelor, accesoriile aferente , certificatul de garantie si copia facturii fiscale emise la cumpararea produsului. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Tamos nu raspunde de eventualele defectiuni ale produselor cumparate de pe site-ul sau, care nu sunt produse de catre Tamos. Toata responsabilitatea acestor defectiuni si repararea lor revine in sarcina producatorului sau importatorului sau a service-ului autorizat de acesta. Toate produsele de mobilier achizitionate din magazinele Tamos au o garantie de 2 ani. Pentru produsele care nu intra in aceasta categorie se va specifica acest lucru in pagina de produs. Acest termen curge de la momentul achizitionarii mobilierului de catre client, documentele care atesta acest lucru fiind factura fiscala sau bonul fiscal si certificatul de garantie.

Perioada de garantie se prelungeste cu perioada in care produsul a fost obiectul unei reclamatii, din momentul efectuarii reclamatiei pana in momentul rezolvarii ei.

In cazul aparitiei unor eventuale defecte cumparatorul va putea formula reclamatie. Orice reclamatie, insotita de factura fiscala sau bonul fiscal si certificatul de garantie, formulata de cumparator in termen, conform prevederilor certificatului de garantie, se depune la magazinul TAMOS.RO de la care cumparatorul a achizitionat produsul sau pe adresa de e-mail service@tamos.ro TAMOS.RO se angajeaza, pe durata garantiei, sa repare produsele intr-un termen de 15 zile de la data inregistrarii reclamatiei, conform prevederilor Legii nr. 449/2003 si O.G. nr 21/1992, cu modificarile si completarile ulterioare. Alegerea caii de solutionare se va face de catre TAMOS.RO prin intermediul unitatii service din Zimnicea, Bdul. Republicii 91-95.

Garantia TAMOS.RO are ca scop repararea fara niciun cost suplimentar a unui produs, in cazul lipsei de conformitate ori in cazul defectiunii de fabricatie. Returnarea contravalorii se face numai daca produsul nu poate fi reparat sau inlocuit. Reparatia se face pentru defecte constatate in momentul dezambalarii produsului, in perioada de gare.

LIVRAREA PRODUSELOR

Livrarea produselor se efectueaza de catre TAMOS.RO cu propriile mijloace sau prin intermediul firmelor de curierat. Clientul are obligatia de a prelua marfurile de la masina TAMOS.RO , respectiv de la masina curierului. Serviciul de livrare consta doar in transportul marfurilor. Manipularea produselor reprezinta un serviciu neinclus in livrare si disponibil numai in cazuri confirmate de consultantul de vanzari Tamos sau in cazul achizitionarii serviciului de montaj .

Costul de livrare este zero.

In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, CURIERUL va reveni dupa ce reuseste sa ia contact cu acesta. Daca clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, nici la revenire, comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu. In cazul unei noi comenzi, clientul va suporta costurile livrarii, la tariful standard al curierului din momentul efectuarii livrarii.

Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si corespund cantitativ si calitativ cu ceea ce s-a comandat.

TAMOS.RO isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de TAMOS.RO care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.

Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de TAMOS.RO fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de TAMOS.RO de la acest client.

PLATA 

Produsele comandate in magazinele Tamos, pe site-ul TAMOS.RO sau telefonic se vor achita prin urmatoarele forme de plata:

  • Plata numerar la casieriile Banca Transilvania , CEC Bank , BRD si ING Bank ( in baza facturii proforme )
  • Plata cu card bancar in magazinele Tamos prin intermediul terminalului POS
  • Plata online cu card bancar
  • Plata prin internet banking
  • Plata cu ordin de plata (virament bancar)
  • Plata numerar la livrare (ramburs)
  • Plata card la livrare (ramburs)

Plata numerar / card la livrare se face in lei, conform documentelor aflate la sofer.